081218

I know I know, riktigt dålig uppdatering på sista tiden men jag har haft en hel del att stå i med skolan och det blir inte så mycket lättare bara för att det är lov nu. Jag är ledsen, jag vill inte kritisera någon men jag måste bara påpeka en sak.

Hade ett par minuter över så jag kikade nyss in på Blondinbellas tv-dagbok som den kallas. Jag kommer ihåg att jag läste att hon är så glad för att nu ska folk få se hur hon verkligen är på riktigt och inte bara genom bloggen. Fröken Isabella är säkert jätte gullig och hur snäll som helst men aallvarlig talat; Hon framstår som en korkad blondin. Jag är ledsen, men allting är alldeles för inövat, hon framstår precis som när hon skriver. Det bästa jag sett med henne är när hon var med på debatt nu sista gången och pratade med Janne och han från nykterhetsförbundet. Men detta är ju bara pinsamt. Stackaren.

Hade prov idag, om människosynen och samhällssynen inom olika religioner, samt en fördjupning inom området homosexualitet i olika religioner. Mer än två timmar och fjorton handskrivna sidor senare är jag fortfarande inte klar men jag och Fanny ska få fortsätta imorgon, det var bara vi som var kvar till slut.
Jag har även en viktig informationstimme om en ny kurs imorgon, och ett prov till! Evolutionen. Har så mycket information just nu i skallen så jag har nästan träningsvärk i huvudet. Om man nu kan ha det.

Lev väl, så hörs vi en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0