081213

En hyfsad helkväll blev det igår ja. Vi var på Södra och Kägel hela kvällen tror jag. Det var en helt okej kväll, vi var en del människor och många öl gick åt. Planen var att vi skulle ut ikväll igen. Jag pch Sassa i allafall. Men vi får se hur var och hur länge det kan tänkas bli isåfall då. Jag ska ju som sagt jobba hyfsat tidigt imorgon i allafall och det krävs att jag mår bra och är på topp, då jag måste vara väldigt aktiv hela dagen.

Vi får alltså se lite hur det blir skulle jag tro. Ska snacka med sassa och se om hon överhuvudtaget orkar. Ikväll kommer en nära bekant familj till oss på middag. En familj vi haft nära i tjugotre år snart skulle jag tro och jag umgås fortfarande flitigt med deras dotter Linn, hon var bla. med på Magaluf när vi var där i somras.

Fick precis ett smaskigt erbjudande om nyår. Hmm... Jag hatar nyår, jag älskar att det blir ett nytt år för de känns som man får en ny start och så men fy fan... Nej jag tycker inte om nyårsafton. Men vi får se jag kanske ändrar mig. Nu tänkte jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite, fan jag har legat i sängen större delen av dagen faktiskt. Lev väl! För det gör fan inte jag tror jag

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Jag gillade ditt sms den kvällen ;) Jag citerar:

Linn! Jag är trött. Ska vi åka hem? Haha

Hoppas du kom hem tryggt ändå älskling <3

P.S. Jag börjar bli en flitig läsare av din blogg, är du inte stolt?? :D

massa kärlek

2008-12-17 @ 16:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0