081208

Förlåt för dålig uppdatering. Jag gick och la mig igår när jag kom hem, vid sju-tiden. Jag var helt slut, och vaknade inte förrän imorse. En äkta törnrosa sömn. Skönt var det i allafall. Konstigt nog är jag fortfarande trött. Jag har ont i hela kroppen. Framförallt i näsan. Han som bet mig i halsen bet mig igår i näsan, tills jag började gråta. Det gjorde så otroligt ont.
Hittade några bilder på facebook från Hootchy Kootchy-kvällen. Dock bara från småtimmarna, när baren snart stängde, men då hade vi skoj på scenen. Vi hittade en lång kille under kvällen, han blev vår sailor-vän.







Bilderna är såklart fokuserade på Filip, den långa killen och strippstången men om man bara väntar och ser kommer det upp en hel del bilder på en på Facebook. Därför hatar jag facebook. Men men. Jag väntar på nya bilder så lägger jag upp när de kommer. Jag skulle faktiskt gärna vilja se hur de blev. Vi tog outfitsbilder hemma hos Sassa innan vi gick ut. Skulle vara riktigt skoj att jämföra lite från början av kvällen och slutet och sen självklart mitten. Lev väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0