081205

Ohoy! Jag tänkte äta en lite sen lunch nu alldeles snart, sedan ska jag faktiskt ut och motionera, en springrunda ska bli himla skönt, man får passa på innan marken täcks av snö också.

Igår påväg hem så mötte jag än vän. Min vän varulven. Han har en tendens att när jag ska få en kram för att vi ska åt olika håll så tar han tag och biter mig hårt som tusan i halsen. Detta hände senast för ett par dagar sen och sen nu igår, på varsin sida av halsen. Kortet nedan är taget igår kväll/natt, men det syns fortfarande idag. Jag vet inte hur mycket ni ser men om man tittar noga. Precis runt min lilla prick där på halsen. Ett tandkort, ett bitmärke



Nej nu måste jag äta lite lunch, bara något litet för att det ska gå bra att springa sen. Vi höres om ett tag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0