.081205. .continues.



Jag tror nästan att jag skelar lite? Gud vilken skillnad det blir om man bara sätta på sig lite mascara på ögonen. Jag får tex. mycket större ögon. På bilden har jag ingen mascara, då har jag itne kommit så långt än. Men nu är jag färdig. And I feel alive!

Nu är det spikat och klart planerna för ikväll! Nästan i allafall. Vi tänker börja vår kväll hos Sassa i allafall. Sedan får vi se lite om vi kankse stannar där och dricker vin och myser eller om vi leker vidare någon annanstans. Nu känner jag att nu vill jag bara härifrån och starta kvällen. Bort från hemmet, flyga ur boet liksom. Imorgon kommer jag ju få en heldag också. Hmm. Det kommer bli en toppenhelg, och det bara ett par enstaka veckor kvar i skolan för att sedan ha en lång och skön julsemester.

Mina Fjällenplaner verkar ta tag också, i några dagar i mitten av Januari ska vi åka på tur till Bydalen, har aldrig varit där, vet ej vad det är men det är fjällen i allafall. Sedan sista veckan i februari, början på mars så åker vi ju till Tandådalen ett helt gäng. Sedan bara tre-fyra veckor efter det så hoppas jag på att vi ska kunna åka iväg någonstans och åka lite men vi får se lite. Har massa skivor då som jag ska gå på, sen även kanske jag borde hälsa på syster någon gång i Oslo?



Det kommer bli svinbra allting, nu börjar det lukta mat här också, pepparkakan blev grym by the way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0