081204

odmorgon godmorgon. Bråttom bråttom jag måste gå om ungefär 20,25 minuter och jag har precis kommit ut ut duschen. Nu tar det ju ungefär bara tio minuter max för mig på morgonen så det ska nog inte vara någon fara. Sen springer jag alltid allt vad jag kan till bussen. Har inte så mkt att säga såhär på morgonkvisten, eller mja, lunchkvisten. Men jag hör av mig om det skulle vara något. Live High


Grattis Lilla Lisa som äntligen blir 18 idag!





Nu har jag känt Fisen i kanske tolv år ungefär, och vi har bara roligare och roligare tillsammans. Hon är för tillfället i NY med sin mamma över hennes födelsedag och några dagar till och ska tatuera in en jätte vacker älva som hon tjötat om hur länge som helst. Längtar tills hon kommer hem så vi får inviga henne i Stockholms Uteliv.

Nu måste jag springa, springa springa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0