081203

Godkväll bloggen.

Nu är jag hemma igen efter en hel dag av aktiviteter. Jag är helt slut, men jag är även otroligt hungrig för jag har inte ätit sen lunch och det blev inte mycket för den maten fick jag smälla i mig på lektionen. Frågan är om jag ens orkar anstränga mig för att få ihop något litet.  Angående mitt lilla spontana inlägg nedan, den lilla korta texten. Då satt jag på lektion och skulle bara se om det överhuvudtaget fungerade att blogga från mobilen. Jag vet att folk gör det på något annat sätt men jag har inte kommit på hur. Så jag gick helt enkelt in på blogg.se och skrev mig ett litet inlägg för att se om det fungerade, och det gjorde det väl?

Imorse innan jag åkte iväg, när jag stod i badrummet och la på mig ett ansikte så hade jag lite tid över, och hittade mina Wayfares, gud vad jag saknar solen, jag vill bara ha en anledning att få använda de igen! Misstolka mig rätt, jag älskar vintern, men lite sol skulle väl ändå inte skada?



O ni skulle sett mig imorse när jag stod och posade framför spegeln, eller mja, ni ser mig ju faktiskt på bilderna. Men roligt var det i allafall. Lusekoftan är självklart på en dag som denna, jag älskar mina koftor. Det bästa är att ingen har en likadan eftersom det är min lilla söta farmor som stickat mina. Tack!

Nej nu är det dags, det är andra världskriget i min mage just nu. Usch vad hungrig jag är, men att äta klockan tolv på en onsdag. ja varför inte. Lev väl så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0