shisu

Nu har jag försökt fullt att få igång laptopen här hemma men det går verkligen inte, den har inte funkat på flera dagar. Det betyder att inga bilder kan läggas upp. På torsdag natt, morgonen till fredag klockan fyra åker vi till Arlanda, för att spendera en vecka på Mallorca, vi fyra flickor. Det kommer bli så bra. Vi är nästan helt färdigpackade allihop, endast någon enstaka sak som fattas. Imorgon blir det tidig tidig uppgång, har försökt ta slut på krafterna idag med joggingturer och promenader men det har inte riktigt fungerat, är för spänd inför resan tror jag.

Jag vet inte riktigt om jag ska åka iväg till Ellika snart och fixa hennes hår och ögonbryn, hon är på middag hos sin pappa så vi får se hur sent det blir. Just nu har jag fullt hus här hemma, Mina föräldrar och deras två vänner från Norge, i natt kommer det fyra norrmän till som ska spendera några nätter här när jag åkt till Mallorca. Så det blir spännande. Imorgon ska jag upp klockan åtta senast och ut och springa så jag kan somna lugnt vid tio tiden eftersom jag ska upp sen vi tre på natten. Sitter och lyssnar på Lady Gaga, hon triggar en jävligt mycket, svårt att sitta still.

Vårt största problem inför resan är högtalare faktiskt, vi har inga alls, eller jo ett par till en mobil, haha vi får se hur det går, nu ska jag ut och ta mig en promenad tänkte jag. Behöver det, är helt uppsvälld i magen efter all mat idag. I'm off!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heeej Cissi! :) Hoppas ni har de grymt skönt nu när ni är nere på semester! Vill se bilder när du kommit hem :) Puss

2008-08-11 @ 13:57:38
URL: http://www.emcaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0