sådans som kan hända, eller?

Som sagt så blir det itne mycket bloggande nu när jag inte har någon laptop att sitta vid. För tillfället och under helgen förmodligen så kommer jag låna mammas. Men det är väl fortfarande inte samma sak eftersom jag inte för in några bilder på hennes, det blir så många knepiga funktioner då som hon inte förstår sig på. Men vi får se lite hur det blir.

Jag har varit ledig idag från skolan, jätte skönt så jag har bara tagit det riktigt lugnt. Ska snart börja fixa lite då jag ska in till stan på kräftskiva senare. Jag som inte ens äter kräftor, får se vad det blir för mig.

Det var väl det. Just nu, ska kika min mail och lite så nu innan jag ska ta ett bad, faktiskt. Det är inte ofta det händer.

Vi hörs när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0