cheers mate

Tillbaka efter en galen vecka på Magaluf och har numera officiellt påbörjat mitt sista år i skolan. Det känns skönt men samtidigt läskigt och jobbigt för jag kommer behöva lägga ner otroligt mycket tid på skolan detta året. Anledningen till att jag inte skrivit är att jag legat sjuk och min kära vän laptopen har totalkraschat, han vill inte vara med längre.

Gårdagen var jag väldigt effektiv, jag städade, grovstädade tillochmed, sovrummet i allafall. Sedan satt jag, F och E och drack rosé vin och snackade en massa strunt tills kusinerna kom och hälsade på, då började det spelas lustiga ölspel och sjungas singstar, E åkte hem efter ett tag och tillslut var det bara vi fyra kvar. Men det var trevligt. Idag är jag ensam faktiskt, har varit det ett tag nu och röjt lite sen igårkväll, sitter och funderar på vad jag ska laga ihop till middag idag. Sen måste jag ta en dusch, har haft en riktigt slappisdag då jag legat i soffan och inte gjort något ansträngande på hela dagen. Och det är ingen bra idé för tro mig, man blir inte piggare till kvällen.

Kvällen verkar bli antingen treat eller wooken med bamse, men jag vet inte riktigt när han slutar jobba, blir det itne det, så blir det förmodligen hem till e bara och mysa. Eller så stannar jag här i min ensamhet och struntar i alla i min omgivning.? Hmm...? Nej nu ska jag ta mig en kopp te och lite fris luft. Tråkigt att datorn pajar när jag får pli på kameran. På måndag väntar löning och då en ny systemkamera hoppas jag och kanske en ny tatuering, vem vet?  Jag har kommit fram till att jag har en förkärlek för bläckad hy. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0