trött torsdag

Det är den här dagen som ska kallas för tagg-torsdag. Men inte idag, nej det orkar jag inte kom hem för ett tag sen från ännu en träning på Manilla med min otroligt snygga tränarkollega Emil, definitivt min framtida man, så läcker;) , but don't tell him ( Där fick du det Emil;) )
Fan jag har inte ett dugg att skriva idag faktiskt, men det har jag väl aldrig. Ska hoppa in i duschen snart.

Imorgon är det fredag, riktigt skönt ska det bli:) Vi får se om jag hittar på något senare men jag är ganska trött så lite tveksamt.

Riktigt onödigt inlägg, Only for you Emil;)

Kommentarer
Postat av: EH

Great, riktigt great!

97:3 is the shit!

2008-04-11 @ 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0