tisdag är det idag

Hade ett ganska hårt träningspass imorse så jag var ganska så trött efter det- Sen var det skola, bara två lektioner, men ganska jobbiga faktiskt, direkt iväg till Hjortis på möte med Djurgården. Skulle egentligen bara ha varit ett möte men det blev två till. Hoppade av Roslagsbanan och möttes direkt av E och vi gick ut och tog en liten promenad. Så jag har precis ätit middag faktiskt, var kankse inte så bra att äta så sent eller att jag inte ätit något sen lunchen men ibland så blir det så. Framförallt när man har något uppbokat hela tiden. Håller på att bli tokig för att det är så mycket.

Nu är jag helt totalt jädrans slut. Kan inte sluta tänka på helgens bravader. Riktigt jobbigt faktiskt, det är ingenting som jag direkt vill tänka på. Och jag kan verkligen inte förstå varför jag gör det. Men men, känslorna flödar lite tror jag, och kanske åt fel håll. Jag vet inte vad jag håller på med eller tror eller vill och hoppas men det här är inte bra i allafall.

Nu ska jag bara gå och lägga mig faktiskt, är helt slut. Så just so you know kommer det bli lite dålig uppdatering vissa dagar, är helt slut på kvällarna när jag kommer hem och ibland blir det väldigt sena dagar. Så, ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0