söndag

Ledsen för dålig uppdatering jag har lyckats låsa min dator. Så jag kan inte komma in på den för tillfället, ska försöka lösa det imorgon dock. Ikväll blir det sova direkt efter middagen. Jag är helt slut och har ont i hela kroppen. framförallt fötterna. Imorgon är det en lång dag i skolan och sen träning så det behövs.
Var på Djurgården - Halmstad idag men det blev bara första halvlek, det var för kallt helt enkelt och jag mådde inte så jätte bra, men det är inte sista matchen direkt.

Kan ju säga att jag hade en väldigt trevlig kväll igår utan att gå in på detaljer. Hade jätte mysigt. Tror jag blev kär för en kväll där. Men nu är det samma gamla jag igen, svårt att förklara. Men mysigt var det. Men det dröjer innan något sådant händer igen. :) Hehe. I helgen har jag ju planer som jag tyvärr inte kan avslöja här på bloggen eftersom det är en överraskning för en viss person som jag vet kikar in här ibland. Men jag kommer inte kunna skriva under helgen då tror jag.

Nu ska jag återgå till min självömkan och tv-apparaten. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0