som tusen andra stjärnor

Nu var det länge sen jag skrev, förlåt Emil! Har precis kommit hem från skolan, har legat ute i gräset mestadels av dagen så nu har fräknarna kommit fram på allvar. För tillfället är det fullt upp här hemma, åker till Oslo i morgon klockan 09.00 så nu håller jag på och städar, tvättar, packar och håller på. Jag ska återgå till det alldeles strax, var tvungen att skicka ett par mail så jag tänkte att jag tittar in här och säger Hej.

Visst är det underbart väder ute nu, har varit det hela veckan. Superskönt! Det ska bli bra väder i Oslo i helgen också så jag är nöjd, och så får jag ju träffa syrran, det ska bli riktigt roligt, sist nu var i februari om jag inte minns fel. Vi skulle egentligen inte ha träffats förrän vid midsommar men nu åker jag ju dit, så det ska bli toppen!

Får se om jag kankse skriver någon dag där borta,  har supermycket i skolan så jag ska faktiskt ta med mig lite plugg dit, två nationella prov på måndag och lite inlämningar i veckan, så nu blir det full fart.

Nu ska jag springa till tvättmaskinen och packa klart och så, om vi inte hörs så sköt om er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0