onsdag

Har precis kommit hem från skolan, kändes nästan som att man inte ville gå därifrån idag, konstigt nog. Vi satt faktiskt kvar fem personer i nästan två timmar och bara pratade. Jag har skaffat mig en resevän. Nästa sommar ska vi köpa en enkelbiljett till Thailand jag och den här killen och vara borta i minst sex veckor, se får vi se hur länge det blir men det ska bli härligt:)

Jag har i princip min enda lediga dag idag från fotbollen. Och jag vet inte hur jag ska göra på söndag med morgon träningen, har ju kanske den här fotosaken då med E. Men men, ska ta något litet att tugga på nu tänkte jag, jätte sugen på något, en knäckemacka kanske? Efter middagen ska jag förmodligen hem till Kristoffer och göra honom sällskap ett tag, han ska på studentskiva senare så vi får se om jag orkar.

Jag kan säga att jag är otroligt svartsjuk på StinaLee som är i Thailand nu. Verkar helt underbart. Men jag mår itne bättre av att ligga här och deppa över det. Haha Nej, nu återgår jag till Top Model, gamla avsnitt visserligen men det är skoj. Vi hörs sen, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0