måndag

Är ledsen om jag varit så tråkig sista tiden med inlägg och dålig uppdatering men jag är helt slut när jag kommer hem och sen blir jag ofta så sen hem men snart så ska jag skärpa till mig, jag lovar.
har kommit hem från träningen igen och är helt slut som vanligt. Mycket från helgen, det var en fartfylld helg, men jäkligt skoj:) Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Jag var inte hemma idag vid 21 men mammsen tände två ljus för Engla och hennes familj. Vad jag hört så var det många som gjorde det. Tänkte bara snabbt lägga upp  ett par bilder från i helgen som jag fick bluetootha över från en kompis som var med. Inga bra bilder, mobilkamera vet ni:)

image419
Jag och Simon steker på tåget
image420
Elin och Philip
image421

Jag och Simon igen

Det var allt för mig ikväll, nu ska jag skicka iväg ett mail sen blir det sova, Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0