lördag lördag lördag

Tjilevippen! Ligger i sängen, är helt slut för tillfället, och hungrig är jag också, Hmm, dags för middag snart.
Idag har jag varit med E och hjälpt henne med en fotogrej så jag har blivit fotograferad som ja vad ska man säga 50-tal/ rocker människa. Riktigt häftigt faktiskt, roligt var det också:)

Planerna för kvällen är väl osäkra, ska nog hem till Sassa ett tag i allafall efter middagen, dricka lite gott och prata lite skit kanske:) Tanken var att jag skulle vara med Elin ikväll och Philip tror jag, och sen en polare till honom, men jag åker nog till Sassa efter middagen och sen får vi se var vägarna bär mig och Elin:p

Nej nu ska jag gå och laga mat:) Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0