lördag 5 april

Goddag, hade en konstig kväll igår. Det började i Mörby, för att sedan åka till Täby, en kompis hade spelning. När vi kom dit var han inne på deras sista låt, så vi kände ingen lust för att betala och gå in så vi satte oss utanför. När vi väl sitter där ute så märker vi att vi är ganska gamla jämfört med de andra människor som virrar runt utanför. När vi sitter där jag och Fansan, så kommer det fram en liten kille som hälsar på oss, han var säkert inte längre än 120 cm lång, och max 11 år gammal. Såhär säger han när han kommer fram till mig;

- Hej, jag vill bara hälsa på dig, Jag heter Viktor.
- Hej hej, Cissi (vi skakar hand)
- Du, dig har jag sett utomlands
- Jaha, o var då isåfall?
- Jag vet inte men du hade en vit klänning på dig
- Jag har aldrig haft någon vit klänning, jag äger ingen
- Jo ne men jag vet inte, jag var as packad men jag ville bara säga att du var jävligt vacker


Och sen svansar han vidare till sitt lilla gäng


Jaha? O vad var detta? Han var på riktigt inte mer än 11 år, jag tycker det är hemskt. Inte okej. Aa hursomhelst vi drar vidare och får för oss att åka till Söder. Har haft kontakt med en killkompis som vi inte träffat på jätte länge och han är hemma hos en av sina kompisar och frågar om vi vill komma. Så vi åker dit, ganska sent runt halv ett kommer vi fram. När vi väl kommer dit blir det kramar på vår vän och sen hälsande på alla. Det var kanske inte våra personer att vara med riktigt men vi satt där, det var lugnt liksom. sen tog vi en tur ner, en etage våning bodde han i. Jätte fin. Vi satt där nere ett tag prata med lite folk och så. Sen när vi skulle gå så kommer vi upp till hallen igen och när jag ska ta mina saker ser jag att min väska ligger öppen och helt omtumlad. Jag blir fly förbannad och börjar direkt kolla så att allt är kvar. Men nee, de har tömt plånboken (visst hade inte så mycket kontanter på mig men det fanns pengar där) och snott massa småsaker. Men mobilen är kvar.  Jag blir så förbannad på den där jävla stilen, jag fattar inte vad problemet är? Ska man aldrig kunna åka hem till någon o lämna sina saker i tio minuter utan att man blir av med allting!?!

Nej jävla idioter, men nu måste jag dra mig in till Staden, vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0