I`m off!

Ligger i sängen och kollar på Scrubs, har varit hemma hos Kristoffer och ja gjort lite allt möjligt. Nu är det såhär, att efter en lång historia så kan det vara så att jag kanske flyttar om sju månader! En stor tvåa på söder, med Kristoffer då men det kan bli skoj! Blir lite problem med sovrum och så men det kan vi nog lösa.

Vi mötte upp Bamse och hans kompis i centrum och snackade lite med dem, sen drog de vidare in till staden den ena för studentskiva och den andra för krogrunda och det var dags för mig att åka hem och kolla på Scrubs, såklart!

Sitter och kikar på nya lägenheter och drömmer mig bort lite. jag vet inte om jag berättat det men jag har hittat en jätte fin bil som känns väldigt lockande. Så jag ska ringa den här killen imorgon som säljer den och se om jag kan åka ut och kolla på den. Jag hoppas bara att den finns kvar och så!

image418


(Denna skönheten blir det)

Oh, jag är så lycklig så jag håller på att dö om jag får den. Ungefär så känner jag. Nu ska jag sova för imorgon blir det skola, sen ska jag sola och sen blir det något att äta och sedan träning, så det är lite fullt upp kan man säga. Kommer komma hem vid nio-tio tiden. Jag kan påpeka att jag är avundjuk på Carlas och Turks förhållande i Scrubs, det verkar vara så bra! Men och andra sidan så vill jag verkligen inte ha något förhållande just nu, och på ett bra tag framåt faktiskt. Men sen kan man ju inte styra över vem man faller för. Eller vad säger ni? Sköt om er så hörs vi imorgon. Har sovmorgon imorgon, börjar 10.25, toppen! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0