efterlängtad bild på jacob!

Kommer ni ihåg inlägget på Jacobs födelsedag, min trogna läsare. Jag grattade honom hursomhelst här i bloggen och lovade att jag skulle lägga upp en förnedrande bild på honom här; Nu har jag äntligen hittat en!

image411


Ja det där var väl inte så snyggt, ganska förnedrande. Tycker jag lyckades helt okej med det där. Men för att inte vara för dum så måste jag ju lägga upp en lite finare bild också.

image412

Solbränd och ganska söt. Så tjejer, han är singel. Blond, kanske 180 lång, max. Speciell, men charmig på sitt sätt så chicas; Lottar ut en date med honom, haha!

Kommentarer
Postat av: J

jag är då 1.80 exakt o väger den tunga vikten av 70 pannor;) samt att den övre bilden(tack cissi) är jag full som en kastrull på.....vill bara försvara mej hahaha

2008-04-04 @ 20:52:38
Postat av: C

Haha, vad du är rolig, men då vet vi:)

2008-04-05 @ 12:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0