det funkar igen!

Bloggen fungerar igen! Den har inte funkat för mig på hur många dagar som helst. Ehm, men jag tänkte ärlig talat att vi hoppar över dagarna som gått. Jag kan fortfarande tyvärr inte lägga upp några bilder eftersom min dator är fortfarande sönder. Lämnade in den idag och hoppas att den är klar redan imorgon.

Tyvärr så måste den ghostas om så mycket bilder, all musik, alla filmer etc. Kommer att försvinna, tråkigt. Men musiken kommer väl tillbaka om jag stoppar in min iPod i datorn, visst gör den det?

Skitsamma, orkar inte gå igenom dagarna som gått så som sagt vi glömmer de, idag har jag haft fullt upp, skola, lunch, pluggande, fixa datorn, solat, käkat lite, hjorthagen, djurgården, träning med F97, och hem. Kom hem för bara ett litet tag sen. Det var ju premiär för solandet, i allafall för i år, så jag brände mig lite, i svanken och på näsan. Men det var riktigt skönt. Nu längtar jag dock extra mycket efter min resa till Magaluf med tjejerna!

image409

image410


Har ingenting mer att skriva idag, är helt slut så jag ska bara gå och lägga mig nu. Har träning imorgon tidigt och sen skola och ett prov, så nu ska jag sova så jag är utvilad för imorgon. Sköt om er så hoppas jag att vi ses imorgon, Kram!

Kommentarer
Postat av: J

nej det kommer dom tyvärr inte, det kommer stå att dom tillhör ett annat bibliotek så om du råkar radera det så kommer du inte ha ngn musik alls på varken datan lr ipoden....men du måste ändå ladda ner itunes igen så det är bara att börja om.....

2008-04-03 @ 22:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0