ÄNTLIGEN FREDAG

Visst, det kanske inte är världens finaste väder ute idag, men det är fredag idag! Ska bli så himla skönt, men jag har en match och en träning under helgen ganska tidigt på morgonen, eller imorgon är det ju DIF - Malmö FF, den börjar vid fyra men jag börjar jobba halv två, Jag tycker det är lite tidigt! Sen U-träning klockan 10.00 på söndag. Det kanske blir en hyfsat lugn helg för mig? Nje vi får se!

Jag brände mig mycket mer igår på solariet, kände det när jag vaknade. Tog mig en liten sovmorgon idag, och det behövdes, men jag ska ju fortfarande till gymet så ingen kom till skada. Nu måste jag sticka till bussen, kan vara bra att få på sig lite träningskläder också. Sköt om er så höres vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0