tisdag kväll igen...

Ligger i sängen och tittar på tv, kollar på någon film på trean, "Kärleks.. nånting" tror jag att den hette. Kom in ganska sent så har bara sett i kanske tjugo minuter, inte de bästa hittils, tror jag zappar över till "So you think you can dance", det går typ inge bra alls på tv just nu.

Har haft en riktigt usel dag, har haft galet ont i huvud och rygg och varit riktigt trött så jaghar förmodligen inte varit särskilt trevlig, jag ber om ursäkt för det alla som känner sig lite träffade där på den punkten.

men men, imorgon ska jag orientera säkert i flera timmar men så går det om man går idrottsgymnasium. Nej, nu ska jag sova så att jag kommer upp imorgon, jag behöver min skönhetssömn. Godnatt

Au revoir! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0