Måndag igen

Så var det måndag igen, skolfoto 9.10 på morgonen, hyfsad lugn dag men humöret är väl som det är en måndag morgon. Jag är en trevlig tjej, men idag höll jag på att få spatt på en klasskompis. Jag var så arg, försökte så gott de gick att inte visa det men men.

Har varit i Tumba efter skolan på en modellagentur, Amodel. Spenderade lite tid där, åkte sedan hem med min karl. Nu har jag faktiskt bäddat ner mig lite i sängen, ligger och skriver och ska snart gå och äta lite middag.

Ikväll är det jogga som är huvudordet för mig, känner faktiskt att det ska bli riktigt skönt. Har faktiskt skaffat mig ett sådant där litet fodral till iPoden som man sätter fast på armen, funkar faktiskt riktigt bra, så jag och min vän iPodhållaren ska ut sen och ta sig en tur, men det får nog vänta ett litet tag.

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0