Expedition O.

Min kära väninna startade Expedition O. Det låter riktigt häftigt men egentligen är det killproblem.
Hon kommer till mig som tror att jag ska kunna leda henne rätt i vad hon ska göra. Men det kan jag inte.
Så tjejer, vad gör man? Hon är intresserad av en kille som vi inte nämner vid namn. Vi kallar honom för O. Och vi kan kalla henne för J.

Så vitt jag vet så träffade J denna O för bara någon/några veckor sedan, jag är dock inte säker på detta. Genast blev J intresserad av O och vill, vad jag förmodar att detta ska bli mer. Hon vill inte gå för fort fram för hon vill inte sumpa chansen? Jag orkar inte gå in på alla detaljer, men de  har haft lite mysigt tillsammans och de har varandras nummer. Hon behöver hjälp helt enkelt. Någon som har något bra tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0