trött trött trött

Ligger hemma i soffan och kollar på Hanna Montana. Haha, sov hos M ikväll så jag hann inte skriva något, vi var jätte trött när vi kom hem... Somnade runt två tiden, gick upp strax innan åtta imorse, för att hämta storasyster på Arlanda=) OO jag har saknat henne, men självklart åker mamma iväg med henne nu, som hon gör alla gånger hon kommer hem. Så jag får inte träffa henne och jag får aldrig göra det som de gör nu. Så fort hon kommer hem ska hon få massa saker och åka iväg på massa roliga saker. Men så är det antar jag. Tvivlar på att det blir så när jag flyttar men det märker vi..

Vi var på bio igår! Med Hobby, Fanny och Victor. Vi såg den här om råttan som vill bli kock, Rattatouille (ingen aning om hur det stavas) den var jätte rolig kan jag ju säga iaf! Se den..!

Har fortfarande förlovningsfrossa, vill ha den där ringen på mitt finger en vacker dag... Jag kanske bara vill det just nu, men jag vill, vill, vill!!!! Nej nu ska jag umgås med M, ikväll blir det förmodligen Pokerkväll, får se hur mmycket storspelarna kammar hem då=) Haha, Vi hörs lite senare. Ciao!

image137  image138

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0