Tråk lista

Hittade en lista som jag tänkte jag kan roa mig med innan jag hoppar in i duschen och går och lägger mig. Here we go:

Namn: Cecilia
Kön: Tjej

Ålder: 20 juni

Längd: 164.5 cm
Smeknamn: Cissi, Nisse Pumpe, Sessa, Chippchopp etc.
Hårfärg: För tillfället brunt
Ögonfärg: ljus-blå

Har du någonsin
Ätit sushi: 
Nej, eller jag har smakat, inte så förtjust i rå fisk, eller fisk över huvudtaget..

Varit ihop med någon som varit otrogen: Ja, ett X antal gånger.
Klättrat på berg: Ja?
Sett vita huset: Njä

Antingen eller
Kallt eller varmt: Kallt, vinter människa
spets eller satin: Satin
Svart eller rött: kan man välja båda?
Regn eller snö: snö
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Matte eller engelska: English

Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: JAA!
Vet den om det: JAA!
Vad tittar du på hos en man: Personlighet + utseende.


Inom de 48 timmarna
Kramat någon: ja.

Bråkat med en kompis: Nope!

Gillar du att:
Ge kramar: Ja.
Ge massage: Nej, FÅ!:P
Gå promenader i regnet: Det är underbart!

Övrigt:
Vad gjorde du i somras: Var i Kroatien med M, jobbade, var hemma
Svär du för mycket: Eh, ja :$
När duschade du senast: Imorse
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svart, dock urtvättade
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen.
Vad är bredvid dig just nu: Min mobil, en tv och en dammsugare, o 2 stoora kuddar
Saker på skrivbordet? Ligger i sängen, inge skrivbord här inte

Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Hemma? Mörkt trä till stora datan, men jag använder laptop!
Vad var det sista du åt: rostade och saltade solrosfrön
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Älsklingen <3
Har du en lavalampa: Eh, nej.
Hur är vädret just nu: Kyligt
Vad gjorde du igår kväll: Var ute och gick med A
Vem pratade du sist med på telefon: Markus, räknas SMS så var det Fanny
Vad gör dig glad: Snowboard, M, vänner, spec. Fanny!
Vart skulle du vilja du åka: Vart som helst där det är varmt, eller till alperna!!!
Vill du ha barn: Ja!

Vad ska dom heta: Tjej - Mercedez, Anastacia, Stina Kille - hmm, jag tycker om Robin eller typ Leo

Nu ska jag duscha!!! Godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0