Sängen, teven och juice

Har legat hemma hela dagen idag, har inte mått särskilt bra så jag har haft mycket tid framför teven. Det går ingenting roligt på dagarna förrän efter klockan tre. Jaghar inte kunnat röra mig ur sängen idag och heller inte kunnat sova, så det har blivi tv-tittande för mig hela dagen i princip. Alla de här "Ring-in-så-får-du-pengar" programmen är ju bara riktigt tråkiga, och hur mycket man än ringer så kommer man aldrig fram. Jag har alltså spenderat min dag framför Disney Channel med Kim Possible och nån grön gubbe i rymden. Tecknat var ju ganska annorlunda för några år sedan.Nu ligger jag iaf och tittar på Fråga Olle som idag gästas av Therese Granqvist och han Shire från MTV. Den där Shire verkar ju iaf normal, men när Therese Granqvist slog igenom som Drömhus då var hon väl iaf ganska häftig? Tyckte jag iallafall men jag var väl typ nio år då. Idag, hon betéer sig som en pinuppa asso! Hon sitter som en liten Diva i Tv-soffan och fnissar och betéer sig som om hon vore drottningen i England?

Hur som helst, det var en tjej som skrev in och berättade att hon är nitton år, har inga pengar, blivit erbjuden att vika ut sig och att hon skäms inte över sin kropp så hon har tackat ja. Sen frågar hon då Olle & Martin om deras åsikter? Jag håller med Shire, bara för att du inte har pengar som nittonåring betyder inte det att du ska vika ut dig, ingen nittonåring har pengar!!! Visst det är helt upp till henne det är självklart, men kom igen. Du är nitton år, du har hela livet framför dig, tänk dig för vad du gör. Ja du..

Sen måste jag påpeka Filip & Fredriks program, Myggan! Förlåt men det är ju fan inte roligt någonstans. Alla mina vänner älskar det, men jag kan inte göra det. Jag tycker verkligen inte att det är roligt alls. Jag tror aldrig jag har skrattat åt ett enda program av de. Smilgroparna har säkert åkt upp någon millimeter någon enstaka gång men shit. No affence, jag älskar Filip &Fredrik, de är jui princip de skönaste människorna på jorden men nu har de gjort en riktigt flopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0