Paus

Jag tror att jag precis har tagit en veckas paus från allting. Har inte skrivit blogg på mer än en vecka så jag kände att det kanske var dags nu, har haft fullt upp med skola och andra saker. I helgen har jag mest tagit det lugnt, mor och far har varit ute och seglat så jag och Markus har mest legat hemma. Jaghar färgat håret och fixat naglarna, håret är alldeles för mörkt, det ska bli lite ljusare nu i veckan iaf, om det går.

image35
Oh, jag sitter och funderar på om man skulle åka iväg och få massage någon dag i veckan. Det skulle vara riktigt underbart och skönt. Nej det här blir en kort blogg, ska gå och nussa, har ont i huvudet så det skulle vara skönt och sova lite extra inatt. Imorgon fyller min kära vän Alexandra år och jag och Markus har varit tillsammans i elva månader. Det börjar bli ett riktigt förhållande, seriöst. Jag älskar honom, mest av allt på denna jord och jag sklle aldrig kunna vara lyckligare med någon annan! Han är mitt allt.

Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0