Oslo City

Sitter här och funderar lite på om jag ska ta och åka en helg till min syster nu på lovet som kommer. Bara ta och åka iväg över helgen till henne, och bara umgås med henne. Saknar henne otroligt mycket nu när hon är borta.. Jag saknar Norge också faktiskt.. Sitter och kollar på lite biljett priser nu för flyg. Problemet är ju att M fyller år på Torsdagen på lovet och jag måste åka på fredagen då. Så han kommer nog inte bli så glad.. Men jag saknar min syster!!  Jag vill bort till henne.. Jag kommer sakna M men det får jag leva med. Jag träffar syrran högst fyra gånger om året typ. Höres senare!

            

(Kan ju ta och berätta för Mannen, Myten legenden också att det är inte svårt att lista ut att det var du. Inte så många som kallar mig för Skitas.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder :)

2007-10-21 @ 19:03:33
URL: http://www.olododo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0