natti natti

Klockan är tjugo i tolv och jag håller på att slockna, weeeooo! Kanske får mig lite sömn idag iaf. Har varit nere och hämtat cykeln, duschat, gjort mig i ordning för sängen och nu tänka jag snart hoppa ner under täcket.

Jag saknar min syster, jätte mycket. För folk som inte vet det så bor min syster i Oslo i Norge. Har bott där i typ två och ett halvt år kanske. (är inte hundra men..) Alldeles för länge iaf!!! Det finns många personer som betyder mycket för mig men ingen kan övergå min syster eller M. De är verkligen de bästa som finns. Sys har jag ju känt hela livet och vi har haft våra uppochner gångar men vi är systrar ändå! I  vått och torrt, eller hur!? Såklart min lilla bebis M också, som förresten fyller år snart, något förslag på present? Jag tror jag vet vad jag ska köpa till honom men det kan ju vara kul att få någt förslag? Nej nu ska jag sluta puttinutta mig om mina små änglar. Nu är Scrubs slut så nu kan jag soova. Lär ju ta ett tag att somna ändå så det är väl lika bra. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0