Mr. Ping Pong Song

Satt och lyssnade på radion, så kom den här Do You Know, Ping-Pong-song med Enrique Iglesias. Så kom jag och tänka på att en kompis berättade för mig att han sett något program där de säger att Enrique gör något typ Öhhhh-ljud innan han börjar varje vers i sina låtar. Lite såhär hackit ljud. Douöhdouöh you know what it feels like!!
det är svårt att förklara skriftligt men lyssna på hans låtar. Haha han gör det faktiskt... sen en annan sak som jag faktiskt tänkt lite på är att.. Hmm jag lyssnar inte speciellt mycket på den här killen men man vet ju liksom fortfarande hur han ser ut och så. O jag kan säga att han har fan någonting asso. Jag säger inte att han är snygg! men han har det där lilla extra i blicken. Promise!                                 Raooow!

image86
             

Kommentarer
Postat av: Anonym

UUUUÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHH
fi fan skitas....han är ju jätteäcklig:)

2007-10-20 @ 17:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0