M

L
yssnade på en låt förrut, Amazed med Lonestar, och jag kunde inte sluta tänka på min lilla bebis.



Jag älskar dig verkligen, du är min andra halva och jag vet att vi bråkar, det gör vi men jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Jag älskar dig gränslöst mycket och hur mycket jag än försöker uttrycka mig med ord så kommer jag aldrig kunna tillräckligt så att du förstår. Jag älskar dig. Texten i låten säger ganska bra hur jag känner för dig och jag tänker inte citera något utan du får helt enkelt ta dig tid och lyssna på den. Jag älskar dig M.

Kommentarer
Postat av: Kelly

hejsan! om du kolla på inlägget ovan så ser du att alla kommer från outleten :-) kramis

2007-10-25 @ 23:46:32
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0