lunch time!

Nu står min illa älskling och lagar lunch till oss. ska gå ut och hjälpa honom.... TILLRÄTTNING!!!  nu är det jag som stod och lagade maten iaf. M gick och satte sig och tittade på Disney Channel. Vi drog ihop något konstigt idag till lunch. Ris och massa rester helt enkelt bara. Nu ska vi ta och äta. Gårdagens kväll gick Jag, M & Ellika en lång härlig promenad i flera timmar. I princip hela kvällen så gick vi bara och pratade en himla massa. Väldigt mycket om en nära vän som inte mår bra. Alls. Funderade väldigt mycket på vad vi kan göra för henne. För at hon ska må bättre... Jag kommer tillbaka senare och skriver lite mer.. Nu ska jag och M käka lunch!! Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0