Lilla fröken fanny gästbloggar hos mig... speciellt inlägg. haha

Hej hej!


Det här är Fanny som talar. Skriver en gästblogg på Cissis sida tänkte jag. Vi sitter i Mörby och väntar på hennes far. Tar en himla tid tycker jag. Men det är kul! Ja...nu då? Vet inte vad jag ska skriva...såg en gammal klasskompis från lågstadiet precis. Såg lika dan ut. Håret och allt. Ha! Fast hon har skippat sin kanin hon alltid gick och släpade på. Sen är hon väl en meter längre också.

Sitter och kollar in människor som går förbi. Inget intressant.

Kom på det bästa igår. Cissi klaga på att Annelie va hopplös. Då va jag snabb med att säga; "Annelie, du är som en groda utan ben, hopplös!". haha! Fast det var bara jag och Cissi som skratta. Fick höra senare att den är gammalL någon som redan kommit på den. Skit också!

Okej, nu kom det en knäpp sak. En tant som va typ 1.20 men myggbrillor, långt mörkt hår och vit mössa. Gick som han, ringaren i Notre Dame, hur stavas det? Kul va det iaf. Kass humor kanske? Nu gick det en jätte förbi. Och nu ringer M, Cissis pojk...

Gah! Det här va ju misslyckat.

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0