Lill lördag

Ja, idag är det som sagt Lill-Lördag.. Känns inte särskilt mycket alls. Har inte haft den bästa dagen faktiskt. Känns lite trist, men nu är det väldigt snart ett långt och välbehövt lov på ingång. Ska bli riktigt skönt..

Har precis tagit en lång dusch och nu ligger jag i sängen och myser framför Scrubs. För ett tag sen när jag kom hem och hade varit ute i kylan så tog jag ett litet (OBSERVERA litet) glas coca cola när jag kom hem och jag fick vääärldens jädrans värk i vänstra kinden, på insidan då. Fy vad ont det gjorde! Nej det var inte skönt ska jag säga. Dum som jag är så tar jag ju en klunk till och får lika jädrans ont igen! Haha, ja nog om det..

Imorse var jag på gymet, vart inte så länge men ett litet tag iallafall. Sen var jag i skolan, hade dubbeltimme i NKA, tror att jag skrev lite om det då va. Ja visst gjorde jag det..  Efter skolan åkte jag, Fanny och M in till stan. Fixade till min piercing lite, hade tappat ena kulan, så jag har gått tejpad i nästan två dagar för att den inte ska åka ut.

Nu blir det mer Scrubs. Lär ju skriva något innan jag somnar sen. Så, Talk to you guys later!!

Kommentarer
Postat av: Sir Snoris

haha vilken av dina piercingar?

2007-10-24 @ 23:28:08
Postat av: Cecilia

bröstet...

2007-10-25 @ 23:31:29
URL: http://scaarlet2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0