lalalala

Kom hem för ett litet tag sen, det börjar bli lite sent för mig på vardagskvällarna nu. Har fått reda på att M sitter och smygläser min blogg ibland på kvällarna, haha och sen klagar han. Han tycker inte att man ska blogga, han tycker helt enkelt att det är töntigt. Men ändå så fortsätter han läsa, jag vet allt att du sitter och kikar nu. Haha. Söt är han i allafall. Ehm, dagen har varit lugn, har haft otroligt ont i benet däremot efter lördagens påhitt. Kan knappt gå faktiskt. Men det är trevligt när man ska ha handbollsträning imorgon bitti med klassen=) Haha ja det ska bli trevligt, jobbigt dock men trevligt. Jag kanske ska dra historien kort då om vad som hände i lördags. Det räcker med några ord: Jag klättrade över att taggtråds stängsel, med klänning och högklackat. Det medförde att jag har sår på insidan av båda låren som gör ruskigt ont!! Såren är inte så fina just nu, de har blivit blåa och gröna. Jätte trevligt. Ska ner till vårdcentralen och kolla upp det om det blir värre. Vill inte åka på någonting. Klänningen som jag hade är ju helt förstörd det var hål och massa rost, och det vill jag inte ha i benen. Men det är nog ingen fara. Nu ska jag kika klart på Sienfield och sen ska jag sova lite.

Markus, eftersom jag vet att du läser sötnos. Jag älskar dig. Godnatt på er. Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0