Kim possible

Ligger med M i sängen och kollar på Kim Possible. Ni vet den här tjejen med alldeles för stora byxor och fluffigt hår och en partner med en liten råtta i fickan.  Jag tittar hellre på Oprah men det är Markus vilja som går igenom. Ingen kan ta ifrån kontrollen från honom när det finns Disney Channel!

Ikväll ska vi bara hem till J & E och kolla på film. Det  ska blli riktigt skönt faktiskt. Sprang bara upp till gymet ett litet tag idag.. har fortfarande ont i ryggen så jag mötte M och sen åkte vi hem och la oss lite i sängen och nu är vi här. Vi hörs förmodligen lite senare. Ska sova hos M men jag snor till mig hans dator! Vi hörs senare!

Hittade lite roliga bilder på henne=)


(Markus blev lite ledsen när ja la upp "porriga" bilder på henne så ja la in två vanliga också)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0