I'm finnaly hooome!

I'm finally home!!! Det känns som om jag säger det varenda dag numera när jag kommer hem. Att man kan bli så trött av att gå i skolan. Ja, idag har jag varit i skolan som sagt. Efter skolan åkte jag och Kristoffer in till den stora staden Stockholm och ställde lite frågor om Media, i princip. Till skolan, ett arbete som vi håller på med på Samhälle. Har du lust att svara på våra fyra små frågor?

1. Har du internet?
2. Vad använder du internet till?
3. Hur ofta använder du internet?
4. Vilken typ av media använder du för att ta reda på nyheter, TV, internet, radio, tidningar?


HAHA, trevliga frågor va? Det är ganksa roligt när man kommer på stan och ska ställa någon en fråga eller vad som helst, kändes som att alla undvek mig för att jag hade ett block och en penna i handen? Sen när man kommer fram och försöker se lite trevlig ut så började de typ springa därifrån. Jag sprang ju såklart efter och jagade dem och skrek tills de stannade. Hahaha, nej det gjorde jag inte, men det skulle sett ut va?  Haha, det var ju ganksa skämmigt att gå runt som en tok där. Men så kan det va, eller hur? Nu är jag iaf äntligen hemma igen. Får se om det är dags för lite middag snart. Har inte ätit så bra de sista dagarna. Har inte haft någon matlust alls, men sen framåt kvällen typ vid elva blir jag ju såklart vrålhungrig, och det är ju inte heller särskilt bra. Men men. Vi hörs senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0