I love the grey jacket...

Dagen har  varit speciell. Hade bara en lektion idag den började typ två, jag var där vid elva, så det var ju trevligt att sitta i typ tre timmar och göra ingenting alls. Det blev en lång lunch idag kan man ju säga.. Men men, när dagenvar slut så åkte jag, Jonna & Annelie in till stan och skulle hitta ett par svarta byxor och en vit skjorta till mig, ska nämligen jobba imorgon på en begravning (Cateringfirma). Jag har ju vit skjorta och svarta byxor men det skadar ju aldrig med ett par till. Tyvärr så spenderade vi första timmen till att kolla på andra saker och jag blev tokkär i en jacka från H&M. En sån här Oversize jacka, en grå. Tänkte pröva den först mest på skoj, men jag älskade den. Var verkligen jätte mysig.
image66               

Haha, ja ni ser vi tyckte om den, man kan ju inte riktigt säga samma sak om bilderna, men så blir det när man har roligt, man får helt enkelt ta och bjuda på sig själv. Haha, Ja tillslut hittade jag mig ett par byxor iaf. Tyvärr ingen skjorta, men jag får ta något som jag redan har. Det löser sig alltid. Jag hade en trevlig dag today. Ehm, nu när jag kom hem så lagade jag mat, civapcici (Var i Kroatien i somras med mina föräldrar och M, och jag har precis upptäckt att denna underbara köttbulle-liknande-men-lite-mer-avlånga-grej finns här också!!) Så det har jag ätit, sen har jag startat tvättmaskin x2 och nu håller jag på med en skoluppgift, samtidigt som jag kollar på Roomservice och sitter här och skriver. Ska snart gå ut på min dagliga promenad, idag är den tyvärr oförvillig men men. Jag måste springa ner till torget och hämta min cykel. Tog skjuts hem idag. Så ja, det blir som det blir. Vi hörs senare=)

           

(Det var en guldig stillastående karl mitt i stan också)
Min mat ser ut som små hårdstekta bajskorvar rent ut sagt!!! Men de va jädrans gott iaf.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0