Helgen som varit...

Ja, kanske ska man skriva något också och inte bara lägga upp viedoklipp från youtube. Ehm, ja jusste helgen som varit har bara varit riktigt slapp. Har bara tagit det lugnt och ja, sovit typ. I fredags var Jag och M hemma hos Jon med Ellika, Linn och Micke ute i Brottby och kollade på filmen "En natt på muséet" Den var faktiskt väldigt rolig. haha. Var inte där så länge, åkte väl hem vid halv ett tiden skulle jag tro. Så det var himla skönt. I lördags var jag ju hemma hos M eftersom hans föräldrar hade gäster. Det var jätte god mat och väldigt trevligt. Innan middagen tittade vi på filmen Bortspolad. Det har jag redan skrivit om, det gjorde jag igår. Den var ju ganska rolig den med faktiskt. Det känns som jag bara sett barnfilmer på sista tiden. haha

Vi var inte kvar hos M hela kvällen utan vi stack iväg och tog en liten promenad med Ellika. Tror vi åkte hem ungefär vid samma tid där vid halv ett någon gång. Det har alltså varit en riktigt seg helg. Har bara tagit det lugnt. Har varit väldigt skönt också. Nu i helgen så blir det ju ett litet höstlov. Helgen efter höstlovet, alltså vecka 45. Då åker jag iväg till storasyster och hälsar på henne. Det ska också bli jätte skönt. Nu har jag hittat ett par ganska schyssta biljetter dit. Så det ska bli härligt att träffa henne också. Ska bara umgås med syster en hel helg. Tänkte försöka ta med mig datan dit också, men vi får se hur det går.

Nu tänkt jag faktiskt gå och lägga mig, ta en snabbdusch och sen gå och nussa. Börjar ganska tidigt imorgon så tänkte försöka få mig lite sömn iaf inatt. Men vi hörs imorgon, som vanligt.
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0