Gubben i månen

Nu är jag äntligen hemma efter en lång härlig "utekväll" med Ellika, den blev lite extra lång eftersom hennes käre karl inte kom och hämtade henne när han skulle. Men sånt händer. Hursomhelst..

Idag är det fullmåne, eller så gott som, det står i almenackan att det inte är förrän imorgon men det är typ det redan idag, ser så ut iaf. Jag har tyvärr ett problem med månen. Jag älskar månen, men en kär vän till mig. Fröken  L, förstörde min fina fina bild på månen. Hon berättade att om man tittar noga så kan man se två ögon och en mun som rör sig hela tiden. Typ Gubben i månen. Och detta är otroligt frustrerande för jag kan inte titta på månen utan att se den där jädrans gubben!


image135


Ungefär sådär ser han ut, ja. Väldigt läskig sak.

Hursomhelst, sitter och kollar på Scrubs. paus för tillfället. Det är nog en serie som jag aldrig aldrig aldrig kommer att tröttna på. Jag bara älskar Dr. Cox. Han är ju hur skön som helst. Nej nog om det.. Hur har ni haft det ikväll? Bra? Det hoppas jag iaf. Vi hörs om ett tag. Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0