Godmorgon

Sitter här på morgonkvisten med min risgrynsgröt och ska snart till gymet, mellan 17- 18 ikväll blir det Kungsträdgården som gäller, manifestation mot våld. Be There!! Allt det här är bara så sjukt just nu, på senaste tiden har jag läst om fyra-fem människor som jag känner om i tidningen att de blivit misshandlade. I gårdagens City stod de om Miguel, 19 år som blev grovt misshandlad för två veckor sen. Miguel är inte hans riktiga namn, men det spelar ingen roll. Det är en kille som jag känt i FEM ÅR!! En bra kompis! Det är helt galet vad som håller på att hända i världen.

Hursomhelst efter det blir det middag och sen födelsedagskalas med tåååårta och ballonger! Får hoppas att jag blir på bättre humör då=)

Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi kommer komma tretton personer ikväll för attstödja detta, jag hoppas vi ser dig där Cissi=)

2007-10-12 @ 11:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0