Gin Rummy

Har precis spelat två omgångar Gin Rummy med Mamma, Pappa, Mormor, Morfar, Markus, Syster och Steinar tittade på och skrattade. Vet ni hur man spelar det? Det är roligt, men lite krångligt ibland att komma ihåg och jag tänker inte förklara, ni vill inte läsa det och jag orkar verkligen inte. Men roligt är det.. Kan lägga ut hur man spelar det. Faktiskt riktigt skoj! Jag ledde  hela tiden i båda omgångarna men jag förlorade i slutet och kom bara tvåa. Jädrans! Så  kan det gå. Mormor & Morfar ska åka hem snart, och jag och M ska ta oss en promenad om ett tag. Sen blir det nog läggdags ganska tidigt idag. Blir så himla seg när det är höst, för kallt för att vara ute, för varmt för att ha snöbollskrig. Nu ligger alla här i soffan lite halvt döda och bara väntar på bättre tider känns det som. Haha, nej då.. Men nu ska vi snart ut och gå.. Ha det så bra, så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0