Gårdagens kväll

Hallå hallå!!


Lördag dag, nu igen. Jag kan ju säga såhär, visst är man lite sliten idag. Men inte så sliten som Markus eller Fanny, haha! Jag hade jättetrevligt igår, kan inte svara för någon annan men jag tyckte det var roligt och jag mådde finemang. Markus och Fansan mådde väl braigår men kanske inte lika bra idag=) Haha
Tyvärr så tog mina batterier i kameran slut när vi kom dit. Men jag har lite bilder från när vi var hemma hos Kristoffer innan. Det var jätte trevligt. Det var jag, Annelie, Fanny, Markus, Kristoffer och Rickhard som var där.

Vi åkte ganska tidigt hemifrån. Strax efter fem kanske, då åkte vi till IKKI, Sushiresturang i Mörby Centrum, åt lite middag, sen direkt till Kristoffer, satt där och pratade ett tag, drack lite vin och hade det bra=)



Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag, sen ska jag väl laga middag och så, sen får vi se vad som händer ikväll helt enkelt? Vi hörs senare. Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0