Ellikalalalalalalala

Kom precis hem igen från M, han är nere i hallen och skulle spela seriespel så nu tänkte jag passa på och träffa Ellika, min allra myckee näraste kompis=) Haha, de lät bra. Ehm, ja det hade jag iaf tänkt att göra. Ska över till M sen ikväll och äta middag, hans föräldrar ska ha gäster. Väldigt trevliga människor så det ska bli trevligt. Satt och funderade på det här med video-blogg.. Jag har själv aldrig gjort det och jag vet inte hur ofta jag skulle vilja sitta framför kameran sådär.Hmm. aja får se om det blir ett senare projekt i bloggen. Nu ska jag iaf springa iväg och torka håret och sen fixa till mig lite och då träffa Ellika. Eftersom det är så himla fint väder här hemma i Stockholm idag!! Får se om jag hinner skriva mer innan middagen. det märker vi, men jag lovar ingenting. Som värst såhörs vi inte förrän imorgon, beror helt och hållet på hur jag mår sen när jag kommer hem ikväll. Ska försöka skriva lite på Ms data innan vi går ut sen. Vi  hörs hur som helst senare!!


(Bilderna är mellan ett och typ tre år gamla. HA ÖVERSEENDE!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0