Cecilias meningslösa tankar.. hahaha!!!!

Jag har inte skrivit idag. I knooow. Men jag har faktiskt haft fullt upp idag. Började skolan klockan nio imorse, åkte så jag var på jobbet klockan ett. Jobbade till fem, åkte till båthamnen. Mastade av segelbåten med hjälp av mor, far, farfar och morfar. Sen åkte vi och hälsade på lilla mormor som är lite sjuk, mataffären och handlade, hem och lagade middag och sen direkt ut på kvällspromenaden och nu är jag hemma! Du ser, fullt upp deluxe! Ja, har väl inte så mycket att skriva om idag. Skulle jag skriva detaljerat om vad jag gjort skulle jag få kramp och ni skulle somna. HAHA!
Satt och kollade på Southpark precis och de började snacka om att de skulle bygga en stege upp till himlen. Började tänka lite på vad himlen är för något.

För mig är det något som man blir inbillad när man är liten av alla vuxna att det är ett "ställe" där man lever på vita fluffiga moln, folk går runt i långa vita kappor med vingar och gloria på huvudet och är helt enkelt hüber lyckliga. Samtidigt, ju äldre man blir ( iaf för mig ) så finns det fortfarande en baktanke på att det är ett ställe där folk som dör hamnar eller att änglarna finns där. eller va fan jag vet inte. Men det känns ändå som att det inte är bara en fantasi. Kanske en drömtanke... I don't knoow!!! Vad tror du? Skriv på kommentar och berätta vad himlen är för dig? Jag vet, konstig, skum fråga.. men det är ganska intressant tycker jag iaf, erkänn!!!






Jag tänker faktiskt inte skriva särskilt mycket mer idag.. är jätte trött och ska gymma rätt tidigt imorgon. Så jag tänker gå och lägga mig nu.. Sov så gott. Godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: Jatte

Du vet väl att himlen....det är där jag är:)

2007-10-18 @ 23:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0