BLOGGTORka

Har varit ute på min dagliga kvällspromenad igen. Fast jag kom hem för cirkus en timme sen så det var ett tag sen. Börjar bli riktigt trött. Ska gymma imorgon bitti vid nio, tio tiden någon gång. Så det ska inte bli allt för sent ikväll, men det är det väl redan kankse.

HAHA, hittade precis en lite rolig blondin historia, tycker jag iaf:

I ett hus fanns en stor säck med guld. Utanför huset stod det en dum blondin, en smart blondin, Fantomen och Stålmannen.Vem gick in och
                   hämtade säcken?
                                                                Den dumma blondinen. De andra är bara fantasifigurer


BLOGGTORKA DELUXE!
Tänkte jag skulle svara på en sån där list sak som alla gör. Här kommer den:

Höger- eller vänsterhänt:Höger
Humör just nu: Bra, men trött, trött trött!
Favoritgodis: De här gröna godisarna med vita små strimmor i typ.
Är det nåt du absolut inte äter: Fisk
Kläder just nu: Grå mmjukisbyxor
Musik just nu:Inget just nu. och nån vit gammal hoodtröja
Vinterplaner: Snö, snowboard, snowboard, snö!
Saft eller alkohol: Coola
Hur många kuddar sover du med: oj, ett extra täckesom huvudkudde och sen en fem-sex kuddar kanske. HAHA
Favoritväder: Sol & snö (lite regn ibland)
Morgon- eller nattmänniska: Någonstans däremellan
Sparare eller slösare: Asso jag handlar ju för ekonomiska priser, men det blir ju rätt mycket.
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp
Tror du på mirakel: Nja
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två
Bio eller promenad: Promenad! Jag älskar verkligen att gå.
Stjärntecken? Tvilling
Rädd för insekter?Nix, I love spiders=)
Största svaghet: Äter jag inte när jag är hungrig blir jag riktigt grinig!
Det här är jag bra på: Baka;)
Chips, morötter eller godis? Nacho chips!!
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Ja, bloggen räknas väl:)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har två piercingar, ska bli tatuering också men det dröjer nog ett litet tag.
Stökigt eller välstädat? Välstädat men det blir ju lite fel iblad.
Är du rädd för blod? Nä..Inte rädd direkt
Saltar du på maten? Alldeles för mycket
Gillar du att sjunga?Yes, men bra låter det inte...
Anser du att du är stark? Nä men något har man ju innanför skinnet
Brukar du sola? Så ofta jag kan, har råd eller hinner. På sommaren utnyttjar jag tyvärr solen lite dåligt ibland.
Vad gör du om du får hicka? hick, hick...
Kaffe, te eller inget? Te!

Jädrans trött jag är. Nej nu ska jag sova!!!  Hörs imorgon. Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0