bloggtorka deluxe

Senaste dagarna har jag haft den värsta bloggtorkan någonsin. Börjar kännas lite tråkigt att sitta och berätta vad jag gjort på dagarna när jag inte gör något skoj för tillfället. Känns ju lite trist. Som idag tex. inte ett piss har jag gjort. Slutade tidigt, satt kvar i skolan i flera timmar och pluggade. Sen hade jag ungefär 5 kilo böcker att ta hem, och en cykel, och en handväska utöver det. Haha, jätte jobbigt och tungt.

Jo jusste, en liten händelse, ingenting roligt, men kan behöva lite råd. Det finns en person som har börjat i min skola nu för inte så länge sen. Har bara sett personen två dagar, förra veckan och sen idag. Man kan säga att jag har ett "förflutet" med den här människan och vi har varit väldigt mycket fram och tillbaka, antingen älskade vi varandra eller så hatade vi varandra. Hur som helst så "bröt" vi kontakten för lite mer än ett år sedan, kanske närmare två år, jag vet inte riktigt. Det sista personen sa till mig var positivt om man säger så. Men det är väldigt svårt att läsa av personen i fråga så man vet inte riktigt vad personen menar. Shit jag börjar bli trött på att skriva personen om och om igen. Vi kallar denne för A. Hur som helst, A har sett mig, och jag har sett A, första gången vi såg varandra i skolan glodde vi på varandra som om vi sett ett spöke ungefär. När jag såg A idag höll jag på att gå in i A. Jag vet att A sett mig och vice versa. Men, vi har inte sagt hej eller någonting. Jag vet inte om jag borde hälsa eller inte för jag vet inte hur A känner med allting. Det blir otroligt pinsamt om jag inte hälsar, men vad ska jag säga till A?

Dagens I - lands problem, eller vad säger ni?

Nog om det, men skriv gärna en kommentar om vad ni tycker!!

Om ett tag tänkte jag börja laga lite mat, sen ska jag träffa Ellika ett tag. Sen ska jag soova, och jag har ju lov nu! Det tänkte jag inte på, ska bli riktigt skönt!!
Vi hörs lite senare då. Puss och Kram!

image128


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0