äntligen hemma

Nu är jag äntligen hemma från en hel dag ute och drivit. Har varit på Markus jobb sen klockan halv fem och kom hem nu. Så nu sitter jag med ett varmt fotbad och tittar på Efterlyst. Ska gå i säng snart, sov inte särskilt mycket inatt, och sen så har jag världens kramper i magen.. Jag har fått en sån där fin locktång idag också av min kära mor. Så tack för det mamma=)

Kan ju också berätta att min kära vän Johanna is in loove! Och jag är jätte glad för hennes skull de märks så tydligt att hon är kär! Hon har ett stort leende på läpparna, hela tiden! Ohh, det är så härligt!!! Nej, nu ska jag snart hoppa i säng. Vi hörs imorgon! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0